Submit Norske Søkere

IQRA QURAN SKOLENS PÅMELDINGSSKJEMA
Iqra Quran School er en ettermiddagsbasert nettbasert skole som gir islamsk undervisning klasse for klasse, via Zoom.
Iqra Quran Skoles hovedspråk er norsk, for norsktalende elever, og urdu for andre internasjonale elever.
Elevene ved Iqra Quran Skole lærer:
▪ Ahsanul Qawaid-regler
▪ Koran-nazra, ved at eleven ser på Koranen og leser.
▪ Hifz av over 20 suraer, med riktig uttale.
▪ Hifz av hadith med oversettelse og riktig uttale.
▪ Hifz av dua med oversettelse og riktig uttale.
▪ Hele salah/namaz med oversettelse.
▪ Islamsk undervisning på norsk, som en muslim trenger i sitt daglige liv.
▪ Islamsk etikk og moral.
▪ Om viktige hendelser og islamsk historie.
Iqra Quran Skole har eksistert i over 20 år. Grunnleggeren er Imam S. Madani som har mange års erfaring med islamsk undervisning. Iqra Quran Skole er basert på troen til Ahle Sunnat wal Jamat, og det er det du lærer dine elever. Iqra Quran Skole er den første islamske skolen i Norge som har norsk som hovedspråk.
Det er nettbasert undervisning på ettermiddagen. IQS har norsk som undervisningsspråk og bruker Zoom-programmet. Kontonummer: 1645 1091 887

Hvordan ønsker du å betale skoleavgiften?
Det er foreldrenes ansvar at barnet deres øver på alle leksene hjemme før eleven kommer til klassen. Og at barnet deres alltid skal være kjent med pensum.

Vi aksepterer IQS sine regler og vil samarbeide med IQS for å sikre at barnet vårt lærer på best mulig måte.