Vilkår for Tjenester

Ikrafttredelsesdato: 31. august 2024

Velkommen til Iqra Quran School (IqSkole). Ved å bruke våre tjenester og få tilgang til vår nettside, godtar du å overholde og være bundet av følgende vilkår for tjenester. Vennligst les disse vilkårene nøye.

1. Aksept av Vilkår

Ved å få tilgang til eller bruke vår nettside og våre tjenester, godtar du å være bundet av disse vilkårene for tjenester og vår personvernerklæring. Hvis du ikke godtar disse vilkårene, vennligst ikke bruk våre tjenester.

2. Kvalifikasjon

Våre tjenester er tilgjengelige for personer som er minst 18 år gamle. Hvis du er under 18 år, kan du bruke våre tjenester kun med involvering av en forelder eller verge.

3. Tjenester Tilbys

Iqra Quran School tilbyr nettbaserte utdanningstjenester, inkludert Koran-klasser, islamske studier og relaterte ressurser. Vi forbeholder oss retten til å endre eller avslutte enhver del av våre tjenester når som helst.

4. Brukerkontoer

• Registrering: Du kan bli bedt om å opprette en konto for å få tilgang til visse funksjoner i våre tjenester. Du godtar å gi nøyaktig og fullstendig informasjon under registreringsprosessen.
  • Sikkerhet: Du er ansvarlig for å opprettholde konfidensialiteten til din kontoinformasjon og for all aktivitet som skjer under din konto. Du godtar å varsle oss umiddelbart om uautorisert bruk av din konto.

5. Betalinger og Refusjoner

• Betalinger: Alle gebyrer for våre tjenester må betales på forhånd. Vi aksepterer betalinger gjennom ulike metoder, inkludert kreditt-/debetkort og andre betalingsløsninger.
  • Refusjoner: Refusjoner kan gis under visse omstendigheter, for eksempel tekniske problemer som hindrer tilgang til tjenester. Vennligst se vår refusjonspolicy for mer informasjon.

6. Brukeratferd

Du godtar å ikke bruke våre tjenester til ulovlige formål eller på en måte som kan skade, deaktivere eller overbelaste våre systemer. Du godtar å ikke forstyrre sikkerheten eller funksjonaliteten til våre tjenester.

7. Intellektuell Eiendom

• Eierskap: Alt innhold som leveres gjennom våre tjenester, inkludert tekst, grafikk, logoer og kursmateriell, tilhører Iqra Quran School eller dens innholdsleverandører og er beskyttet av immaterielle rettigheter.
  • Begrenset Lisens: Du får en begrenset, ikke-eksklusiv, ikke-overførbar lisens til å få tilgang til og bruke vårt innhold til personlige, ikke-kommersielle formål.

8. Tredjepartslenker

Vår nettside kan inneholde lenker til tredjeparts nettsteder. Vi er ikke ansvarlige for innholdet eller personvernpraksisene til disse nettstedene. Tilgang til disse lenkene er på egen risiko.

9. Avslutning

Vi forbeholder oss retten til å avslutte eller suspendere din konto og tilgang til våre tjenester etter eget skjønn, uten varsel, for oppførsel som vi mener bryter disse vilkårene for tjenester eller er skadelig for andre brukere av våre tjenester, oss eller tredjeparter.

10. Ansvarsfraskrivelser og Ansvarsbegrensning

• Ansvarsfraskrivelse: Våre tjenester leveres "som de er" og "som tilgjengelig". Vi gir ingen garantier, uttrykte eller underforståtte, angående driften eller tilgjengeligheten av våre tjenester.
  • Ansvarsbegrensning: I den utstrekning loven tillater det, skal Iqra Quran School ikke være ansvarlig for noen skader som oppstår fra eller i forbindelse med din bruk av våre tjenester.

11. Gjeldende Lov

Disse vilkårene for tjenester skal styres av og tolkes i samsvar med lovene i Norge. Eventuelle tvister som oppstår under disse vilkårene skal være underlagt den eksklusive jurisdiksjonen til domstolene i Norge.

12. Endringer i Disse Vilkårene

Vi forbeholder oss retten til å endre disse vilkårene for tjenester når som helst. Eventuelle endringer vil bli lagt ut på denne siden med den oppdaterte ikrafttredelsesdatoen. Din fortsatte bruk av våre tjenester etter eventuelle endringer innebærer din aksept av de nye vilkårene.

13. Kontakt Oss

Hvis du har spørsmål om disse vilkårene for tjenester, vennligst kontakt oss på:

Iqra Quran School
Bevervegen 12, 2030 Nannestad, Norge