Velkommen til vår Iqra Quran Skole

Velkommen til Iqra Quran Skole! Vi er glade for å ha deg som en del av vårt fellesskap. Vårt oppdrag er å tilby kvalitetsutdanning i islam i et støttende og strukturert miljø. Vi ser frem til å starte denne åndelige reisen sammen

Strukturerte Online Klasser

Våre Koran- og islamskstudieklasser gjennomføres online med strukturerte leksjoner, slik at studentene får kvalitetsutdanning fra hjemmets komfort.

Undervisning på Norsk, Urdu og Engelsk

Klasser er tilgjengelige på norsk, urdu og engelsk, som imøtekommer både lokale og internasjonale studenter for bedre forståelse og retensjon.

Omfattende Hifz-program

Vårt Hifz-program fokuserer på memorering av over 20 Surahs, Hadiths og Duas, med vekt på korrekt uttale og forståelse.

Islamsk Etikk og Moral

Vi innpoder sterke islamske etikker og moral i våre studenter, og veileder dem til å leve sine liv i samsvar med islamske prinsipper.

Erfaren Instructors

Våre instruktører er høyt kvalifiserte med mange års erfaring innen islamsk utdanning, og sikrer at studentene får topp kvalitet undervisning.

Fleksible Læringstimer

Vi tilbyr fleksible timeplaner for å imøtekomme studentenes travle liv, noe som gjør det enklere å tilpasse islamsk utdanning til deres daglige rutiner.

Interaktiv Læringsplattform

Vår online plattform er designet for å være interaktiv og brukervennlig, noe som gjør læring engasjerende og effektiv for alle studenter.

Sertifikat for Fullføring

Studentene får et fullføringssertifikat for hvert kurs, som anerkjenner deres engasjement og prestasjoner i islamsk utdanning.

Ofte stilte spørsmål

Finn klare svar på vanlige spørsmål og tidligere forespørsler. Klare svar på vanlige spørsmål.

Studentene lærer Quran Nazra, Hifz av Surahs, Hadiths og Duas med riktig uttale, islamske leksjoner på norsk, islamsk etikk, moral og viktige hendelser i islamsk historie.
Alle klassene gjennomføres online via Zoom programmet, noe som gjør det tilgjengelig for studenter fra forskjellige steder.
Iqra Quran Skole henvender seg til barn og unge voksne som er ivrige etter å lære om islam og Koranen, vanligvis fra 6 til 80 år.
Iqra Quran Skole er den første islamske skolen i Norge hvor hovedspråket for undervisning er norsk, noe som gjør den tilgjengelig og kulturelt relevant for norsktalende studenter.
Skolen ble grunnlagt av Imam S. Madani, som har mange års erfaring i islamsk undervisning og er forpliktet til å spre troen til Ahle Sunnat Wal Jamaat.
De viktigste undervisningsspråkene er norsk og urdu, noe som gir bedre forståelse og læring for både lokale og internasjonale studenter.