Velkommen til Iqra Quran Skole

Vi hjelper deg med å lære Quran

Iqra Quran Skole er den beste og mest pålitelige islamske utdanningsinstitusjonen i Norge.

Du kan delta i våre klasser online eller kontakte oss for mer informasjon og personlig veiledning.

OM OSS

Vi gjør din islamske utdanning tilgjengelig

Iqra Quran Skole er en ettermiddagsskole som tilbyr islamsk undervisning gjennom strukturerte klasser via Zoom. Hovedspråket ved Iqra Quran Skole er norsk for norsktalende elever og urdu for andre internasjonale elever.

Elevene ved Iqra Quran Skole lærer:

• Ahsanul Qawaid Qaida
  • Quran Nazra, der elevene leser ved å se på Quranen
  • Hifz av over 20 Surah, med riktig uttale
  • Hifz av Hadith med oversettelse og riktig uttale
  • Hifz av Dua med oversettelse og riktig uttale
  • Hele Salaah/Namaz med oversettelse
  • Islamske leksjoner på norsk, viktige for dagliglivet som muslim
  • Islamsk etikk og moral
  • Viktige begivenheter og islamsk historie

Iqra Quran Skole har eksistert i over 20 år. Grunnleggeren er Imam S. Madani, som har mange års erfaring med islamsk undervisning. Iqra Quran Skole er basert på troen til Ahle Sunnat Wal Jamaat, og det er det de lærer til sine elever. Iqra Quran Skole er den første islamske skolen i Norge hvor hovedspråket er norsk.

Snakk med oss

Ønsker du å komme i kontakt? Vi vil gjerne høre fra deg. Slik kan du nå oss.

iqraskole@gmail.com

Libakkveien 15 A, 1184 Oslo, Norge

Klar til å bli med på Iqra Quran Skole?

Iqra Quran Skole er her for å gjøre prosessen enkel og stressfri. Vi er forpliktet til å hjelpe deg med å få en omfattende islamsk utdanning med letthet.

Søk Online